Comença des de zero, sense parella ni experiència: grup d’iniciació, dilluns 18:00, amb el mestre argentí Luciano Blanco.
Per a qui
És el més habitual: la majoria dels nostres alumnes d’iniciació no havia ballat mai tango. Comences des de la lliçó u.
Pots vindre sol o sola. A classe tothom balla amb tothom, i cuidem l’equilibri del grup.
El tango és un ball intergeneracional i intercultural: tenim alumnes de totes les edats i de molts països.
El programa
El tango argentí no és difícil: té el seu mètode, els seus pilars i les seues etapes. Te’ls ensenyem en orde, com a Buenos Aires.
La base de tot: com abraçar, com sostindre’t i com connectar amb la teua parella.
Caminar és el primer pas del tango, i el que més es treballa.
Ochos, giros i eixides, per a començar a combinar.
Tango, milonga i vals: reconéixer el compàs i ballar-hi.
De vegades, les persones que es plantegen començar un ball, quan pensen en el tango argentí, creuen que serà massa difícil o que és un ball molt complex. La veritat és que, quan s'animen a començar les nostres classes de tango per a principiants, veuen amb satisfacció que allò que semblava inaccessible en realitat no ho és, i en menys temps del que esperaven comencen a ballar i a gaudir.
El tango argentí és un ball popular, nascut de manera espontània als ravals de Buenos Aires: només abraçar-se, caminar i ballar la música incipient que s'hi anava forjant. És clar que, amb el temps, el ball i la música es van desenvolupar i van créixer, i els estils i les escoles van anar forjant maneres de ballar i de tocar el que hui coneixem arreu del món com el tango argentí. Però, si les acadèmies de tango han sabut sistematitzar l'ensenyament d'aquell ball que va nàixer espontàniament als suburbis, ha sigut gràcies a un sistema d'ensenyament que facilita l'aprenentatge i el posa a l'abast de tothom.
El tango argentí no és només un ball popular, sinó també un ball intergeneracional. El ballaven els nostres avis, els nostres pares, i ara el ballem nosaltres. No hi ha edat per al tango. Qualsevol persona pot ballar-lo i començar a aprendre'n, siga jove, de mitjana edat o gran. Les nostres classes tenen alumnes de totes les edats, i el tango és accessible a tothom. A més, encara que hi ha parelles que vénen a classe, també pots vindre sol o sola. Molts alumnes vénen sense parella, i procurem que a les classes hi haja una proporció adequada entre homes i dones perquè tothom practique a gust.
Per tot això, per a ballar tango no necessites cap experiència prèvia. No importa si no has ballat mai res, o si no has fet mai activitats recreatives i esta és la primera. Al contrari, és el més habitual. Sovint, a molts alumnes que no se senten atrets per altres balls, el tango sí que els crida l'atenció, i és el primer i únic ball que aprenen. També n'hi ha d'altres que han provat altres balls i finalment s'acosten a la sensualitat, l'elegància i la passió del tango argentí.
Amb això volem dir que començar a ballar tango argentí no és ni més ni menys difícil que altres balls o disciplines, i, com en altres balls i disciplines, si l'ensenyament té un mètode i unes tècniques adequades, el ball, i el tango en particular, és només una afició més que, amb la pràctica, es convertix en un nou llenguatge i en una nova manera de moure's.
El que sí que és cert és que, per la seua complexitat i particularitat, és important començar a aprendre a ballar tango amb qui puga transmetre't de primera mà la particularitat i l'especificitat de la dansa argentina per excel·lència. Sovint, en disciplines com el ball esportiu o els balls de saló, donen algunes nocions o una introducció al tango, prenen algun element del tango argentí i el fan seu, però estan molt lluny del mètode d'ensenyament i del tango argentí mateix. El mateix passa amb els enfocaments de qui s'ha format en altres danses, com la contemporània o la clàssica, la tècnica base de les quals és diferent i de vegades oposada a la tècnica pròpia en què es basa el tango argentí. Per això és recomanable aprendre amb qui hem viscut i mamat el tango en l'origen, el vertader tango argentí.
En definitiva, el tango argentí no és difícil, és senzill, però, com tota dansa, té el seu propi mètode d'ensenyament, els seus pilars i les seues etapes, que faran que el temps que passes practicant siga útil i que veges bons resultats classe a classe mentre t'ho passes bé i et diverteixes.
En el cas de la nostra acadèmia, amb més de vint anys d'experiència en l'ensenyament del tango a l'Argentina i a Europa, hem dissenyat un programa i un mètode que optimitza i accelera l'aprenentatge, centrat en el que hem definit com els pilars més importants del tango dansa, respectant-ne el caràcter genuí, aquell que ens van transmetre els nostres vells mestres argentins. El tango de Buenos Aires.
Amb nosaltres podràs aprendre a València com a Buenos Aires. Pas a pas, de manera ordenada i sistemàtica, abastant tots els pilars del ball, no només el coreogràfic. D'esta manera, siga quina siga la forma en què vulgues combinar les nostres classes regulars, cursos intensius o classes particulars, aniràs al teu ritme, amb un seguiment personalitzat del teu aprenentatge, en què cada classe que faces es complementarà perfectament amb l'anterior, integrant la tècnica corporal pròpia del tango, la base coreogràfica i la musicalitat, per a donar-te progressivament, segons el temps de què disposes, un tango elegant, complex i vistós, amb què gaudiràs molt ballant, i amb què gaudiran amb tu en qualsevol lloc on es balle tango argentí. Si ja has aprés alguna cosa de tango, tot el que hages aprés ho aprofitarem i ho capitalitzarem, adaptant-ho al nostre sistema, de manera que arranques des d'on saps i pugues anar dotant el teu ball dels continguts tècnics que li falten i continues avançant.
Anima't, comença amb nosaltres i viu de primera mà el tango de Buenos Aires, tal com l'ensenyem a l'Argentina, però ací a València. T'esperem.
Horari i format
«Luciano és fantàstic com a professor. Marca bé els passos i té una paciència infinita amb els principiants, i tot amb sentit de l'humor.»
139 ressenyes a Google
La primera classe
Per WhatsApp, per telèfon o amb el formulari. Digues-nos si véns sol, sola o en parella, i si ja has ballat.
Avaluem el teu nivell i et confirmem grup i horari. La classe és a Gil y Morte, a 5 minuts a peu de l’Estación del Norte.
Amb roba còmoda i un calçat que llisque. No cal comprar sabates de tango: t’aconsellem a classe.
Dubtes
No trobes la resposta? Escriu-nos o telefona’ns, et contestem el mateix dia.
No. El grup d’iniciació (dilluns, 18:00) comença des de la lliçó u. Si fa temps que vas ballar una mica, avaluem el teu nivell i et proposem el grup de principiants i intermedis, a les 19:00.
No. Pots vindre sol, sola o en parella, i a classe tothom balla amb tothom, llevat de qui preferisca no canviar. Segons el moment en què t’incorpores, potser el grup necessita equilibrar parelles: digues-nos en reservar si véns sol o acompanyat i et direm quan començar.
Roba còmoda i un calçat que subjecte bé el peu i que llisque, millor amb sola de pell o de cuir. Si ets dona, tria una sabata que subjecte la punta i el taló, amb tira al turmell. Per a les primeres classes n’hi ha prou amb el que tingues: no compres res sense consultar-nos.
Sí. El grup d’iniciació comença des de la lliçó u i t’hi integres classe a classe, al teu ritme. Alguns mesos hi ha dates d’inici fixes amb oferta, com el 2×1 per a parelles del dilluns 2 de novembre. Escriu-nos i et direm el pròxim dilluns possible.
En espanyol, i també t’expliquem en anglés i en francés: pots vindre encara que no parles espanyol. En les nostres classes hi ha alumnes de molts països.
No. El tango és un ball intergeneracional i intercultural: en les nostres classes hi ha alumnes de totes les edats i de molts països, també persones que encara no parlen espanyol. Qualsevol pot començar, jove, de mitjana edat o gran. El que compta és vindre amb regularitat.
Guia gratuïta · 16 pàgines
Les bases del ball, els codis de la milonga i 120 tangos per a escoltar. Te l’enviem per correu electrònic.
Contacte
Et responem en menys de 24 h, sense compromís.
Al novembre, 2×1 per a parelles el primer mes, en tots els nivells.
Parlem espanyol, francés i anglés.
Deixa’ns les dades
★★★★★ 5,0 a Google · 139 ressenyes
Escríbenos por WhatsApp
Usamos cookies de análisis y publicidad solo si las aceptas. Política de privacidad